Dag 10 - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Hans

01 Januari 1970 | Duitsland, Altrip

Dit is mijn derde poging om een verslag te schrijven. De twee voorgaande keren was ik bijna klaar en toen hield waarbenjij.nu ermee op. Alles kwijt. Nu dus maar in etappes.

vanmorgen stapte ik als een blij man op de fiets en vanmiddag na 88 km er weer af. Lekker geslapen in een echt bed op een Weingut. Heerlijk gegeten en de wijn van de eigenaar genoten en vanmorgen een fantastisch ontbijt. En dat voor een prijs waar campings amper tegenop kunnen.

Ook de trip was fijn. Door de uitgestrekte wijngaarden van Nierstein en Oppenheim waar ze die heerlijke wijnen maken die zo goed bij asperges passen. Daarna Worms, de stad waar Luther zich zo thuis voelde. Mooie standbeelden en de Dom. Maar ik zou Worms niet beleeft hebben, volgens een Wormeriaan ( of zo ) als ik geen ijs van Vanini had geprobeerd. Hij heeft gelijk. Ook het stuk door Ludwigshaven was groener dan verwacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd en eindelijk zover om een jongensdroom waar te maken.

Actief sinds 18 Maart 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 14937

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 27 Augustus 2016

Naar Rome

15 Juni 2015 - 24 Augustus 2015

Barcelona op de fiets

18 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: