Dag 7 rustdag - Reisverslag uit Lützel, Duitsland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu Dag 7 rustdag - Reisverslag uit Lützel, Duitsland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu

Dag 7 rustdag

Blijf op de hoogte en volg Hans

08 Mei 2016 | Duitsland, Lützel

Ik maak er vandaag een echte rustdag van. Alles een paar versnellingen lager. Niets hoeft. Lekker weesten sightseeing in Koblenz. Mooie stad en op de fiets er naartoe is heerlijk zo zonder bagage: wat een verschil. Ondertussen speelt mijn tocht constant door mijn hoofd. Hij is mooi, zonder twijfel. Hij is echter zo zonder verrassingen. Ik ben bang dat dat zo blijft. Ik merk toch dat ik wel van Frankrijk hou (iets minder van de Fransen). Het is allemaal niet zo gelikt en voorspelbaar. Daarnaast is Frankrijk in deze tijd veel minder druk. Wat doe ik nou: maak ik mijn motto waar "de reis is het doel" en stel ik dat doel bij of ga ik gewoon door. Ik kan de beslissing nog even uitstellen. Pas in/bij Mainz gaat de weg rechts naar Frankrijk.

Overigens is deze reis veel duurder. Ik heb nog niet op een camping gestaan voor minder dan €12. Deze spant wel de kroon met €36 voor twee nachten. Verleden jaar heb ik nooit meer dan €10 betaald en vaak minder voor campings die mooier en rustiger waren dan degenen die ik tot nu toe heb gehad.

Mijn gezondheid gaat uitstekend. De zenuwpijn in mijn been is volledig verdwenen en zo ook de pijn bij mijn liesbreukoperatie. Goed nieuws dus. Ik zal maar niet vertellen wat ervoor in de plaats is gekomen.

Het weer is hier even prachtig als in Nederland. Het dreigt komende dagen wat af te nemen, maar dat zien we dan wel weer.

• 08 Mei 2016 - 18:42

Marijke Heusdens:

Hoi Hans,
    Ja vive La France, maar ook Italië is geweldig, dus het voorspelbare Duitsland dan maar op de koop toe nemen.
    Hard doorfietsen, dan ben je des te vlugger in la dolce Italia.
    Succes en groeten,
    Marijke

• 08 Mei 2016 - 18:48

Wilma:

Hallo Hans,
    Je bent al een heel eind opgeschoten. Het is geen wedstrijd en je hoeft niemand iets te bewijzen. ik zou zeggen: doe wat je hart je ingeeft. Jij bent de leider....

• 08 Mei 2016 - 21:26

Leonie:

Na jouw 7 dagen van "reizen" en genieten van jouw verslagen, wil ik je aanmoedigen om je doel te bereiken., Zet 'm op ! Je krijgt van ons de wind mee !!Succes en groetjes