Naar Rome - Reisverslag uit De Blesse, Nederland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu Naar Rome - Reisverslag uit De Blesse, Nederland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu

Naar Rome

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 April 2016 | Nederland, De Blesse

Het gaat nu toch echt gebeuren. De tassen zijn gepakt. Ik ben volgens mij erg zuinig geweest. In totaal (dus inclusief tent) heb ik nu 19,7 kg mee, hetgeen aanzienlijk lager is dan op mijn eerste reis naar Barcelona.
Mijn bloeddruk is onder controle en weer terug op normale waarden, mijn liesbreuk verholpen en de constante zenuwpijn in mijn rechter been wordt onderdrukt door pillen. (tja ik ben dan ook 68)

Maandag 2 mei ga ik weg. Met dit weer? vraagt iedereen. Ja, met dit weer. Verleden jaar ging ik op 16 juni weg. Het was toen 6 graden en het heeft een week lang regelmatig geregend. Slechter kan het dus niet.

Ik ga proberen jullie regelmatig te informeren. Zo meteen even mijn tablet uitproberenen als dat lukt dan horen jullie nog van mij.
Dank overigens aan degenen die deze reis mogelijk hebben gemaakt.

Ik weet overigens niet waarom ik nog steeds in Scey-sur-Saone zit.

  • 29 April 2016 - 15:19

    Wilma:

    Wat leuk om jouw reis zo te volgen. Bootvrienden gebruikten ook deze site om iedereen mee te laten genieten. Goede reis. Alle voorwaarden zijn aanwezig en ok.

  • 29 April 2016 - 15:47

    Bea:

    leuk,leuk ,ga me verheugen over de wonderbaarlijk gesprekken met jezelf onderweg!!!

  • 29 April 2016 - 22:35

    Nel En Andries:

    Hans een goede en gezonde reis toegewenst. We zullen proberen je te volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd en eindelijk zover om een jongensdroom waar te maken.

Actief sinds 18 Maart 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 14938

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 27 Augustus 2016

Naar Rome

15 Juni 2015 - 24 Augustus 2015

Barcelona op de fiets

18 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: