Dag 12 deel 1 - Reisverslag uit Schellbronn, Duitsland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu Dag 12 deel 1 - Reisverslag uit Schellbronn, Duitsland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu

Dag 12 deel 1

Blijf op de hoogte en volg Hans

13 Mei 2016 | Duitsland, Schellbronn

Mijn verslag van vandaag weer in meerdere delen. Ik had de tekst helemaal klaar, stopt het programma er weer mee.

Vandaag regent het pijpenstelen. Weer om lekker binnen te blijven, maar dat is geen optie. Het is vervelend, want na een kwartiertje ben je doornat, maar daarna kan het niet vervelender worden.

De beloofde heuvelachtige tocht is het inderdaad geworden. Aardig veel, soms hoog, maar goed te doen. Anderen weer echte kuitenknappers.
Filosofie nummer 1 heeft het goed gedaan: niet onderschatten, op tijd schakelen en je eigen tempo. Zo ben er goed doorheen gekomen.

Het was ondanks alles een prachtige rit door een mooi landschap. Vergezichten en prachtige bossen wisselden elkaar af. En geen mens te zien. Die klieken waarschijnlijk samen op de pretplekken.

Een nieuwe rivier, de Wurm, maakte haar naam helemaal waar. Ze wurmde zich door het landschap. Is rivier eigenlijk mannelijk of vrouwelijk? Van de Waal en de Rijn weet ik zeker; die zijn mannelijk. Maar de Wurm, die is zo liefelijk en sierlijk, dat kan geen man zijn.

• 13 Mei 2016 - 20:29

Lien :

Dag Hans . weer bedankt voor je gezellige verslagen . Fijn dat het goed gaat met en dat je zo kan genieten . nu het weer nog positief ,ik hoop het voor je . Een mooie tocht verder en tot horens . Groeten van Lien

• 13 Mei 2016 - 22:20

Marijke Heus:

Hoi Hans,
    Kijk met plezier elke dag naar het verslag uit.
    Krijg steeds meer respect voor jouw onderneming. Schrijfstijl waardeer ik zeer.
    Veel fiets en reisplezier verder. Succes.
    Groeten van Marijke