Dag 3 - Reisverslag uit Bussereind, Nederland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bussereind, Nederland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Mei 2016 | Nederland, Bussereind

Vanmorgen vroeg op. Slecht geslapen van de kou. Nou dat was gauw voorbij. Meteen buiten de camping kreeg ik de Zevenheuvelenweg voor mijn kiezen. Nou dan ben je wel wakker. Overigens vond ik al dat het klimwerk me beter afging dan verleden jaar. Dat kan aan mijn conditie liggen of aan mijn andere fiets. Ik geef de fiets de credits.
Vandaag door het mooie Noord en Midden Limburg. Om elke hoek wel een stijging. Maar wel heel mooi met de Maas als middelpunt. Ik heb nu al 5 pontjes gehad en ben daaraan al meer geld kwijt dan aan het kamperen. De aansluiting gemaakt met etappe twee van Reitsema's Route naar Rome. Ik moest een beetje doorfietsen om vandaag aan het eind te komen van etappe drie. Ik sta nu op een rustige camping in Beersel. Naast me een echtpaar dat ook naar Rome gaat. Ik ben niet bijzonder. Door leuke plaatsen gekomen zoals Gennep, weiland en Venlo. Met dit weer ook heel gezellige terrassen; dat kunnen die Limburgers wel. Te hard dicht langs fietsers trouwens ook. In Arcen stond de fabriek van Hertog Jan. Ik mocht niet in de tuin kamperen en niet met mijn mond aan de leiding hangen. Vanavond dus maar een Trapist gedronken. Zo ben ik dan ook wel weer. Verder geen koeien schapen gesproken, althans niet op vier Poten. Nu ga ik even in stilte herdenken. Dat is ook belangrijk.

  • 05 Mei 2016 - 12:36

    Peter Rommelse:

    Hoi Hans, mooi dat het goed gaat. het weer overdag is prima, ook de komende dagen. De Zevenheuvelenweg is voor mij de derde dag van de Vierdaagse, die ik in m'n jonge jaren vier keer heb gelopen, 4 x 40 kim met 10 kg bepakking. Succes en groeten.

  • 06 Mei 2016 - 08:02

    Lien:

    Dag Hans bedankt voor je gezellige verslagen . En wat tref je mooi weer !Het zal zeker een super reis worden !Goeie tochten en groeten van Lien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd en eindelijk zover om een jongensdroom waar te maken.

Actief sinds 18 Maart 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 14924

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 27 Augustus 2016

Naar Rome

15 Juni 2015 - 24 Augustus 2015

Barcelona op de fiets

18 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: