dag 1 - Reisverslag uit Duivendans, Nederland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Duivendans, Nederland van Hans Dooren - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Hans

02 Mei 2016 | Nederland, Duivendans

de eerste dag roept weer oude herinneringen op. Het gevoel van vrijheid en rust. De dingen die mis gaan veranderen daar niets aan. De wind, daar klaag ik niet meer over. Dat heb ik verleden jaar genoeg gedaan. Maar hij was er wel en natuurlijk tegen.
mijn navigatie dit keer een Garmin Edge Touring laat me weer in de steek. Na 43km fietsen was ik 17 km van huis. Daarna heb ik het op de ouderwetse manier gedaan zoals ik het in militaire dienst heb geleerd. met een kaart en ongelooflijk :het werkt. nu zit ik in Wezep op een campeerboerderij.tent opgezet en bier in het dorp gedronken met stratenmakers. bar gezellig. zo meteen snert eten die ik nog had in de diepvries. Lekker gegeten met een man uit Libanon. Ik deel van zijn eten. Heel erg lekker. Dat vond hij ook van de snert. Zo komen twee culturen bij elkaar zonder dat we oorlog maakten.

  • 02 Mei 2016 - 20:36

    Peter Rommelse:

    Hallo Hans,
    Vreemd van de navigatie. Heb je die wel uitgeprobeerd ? Als je de hele weg met kaarten moet werken, is dat beslist een handicap. Als het aan het apparaat ligt, is er dan een mogelijkheid van reparatie of vervanging ?
    Misschien kan ik daar achterheen gaan. Je bent nu nog in de buurt. Succes, het weer wordt in ieder geval beter deze week. Groeten, Peter

  • 02 Mei 2016 - 20:53

    Hans Van Dooren:

    Nee Peter. Natuurlijk ligt dat aan mij. Ik ben gewoon een oen met zulke dingen. De reis naar Limburg verkeerd geladen. Die naar Rome zit er wel goed in. Dank voor je aanbod.
    Groeten Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd en eindelijk zover om een jongensdroom waar te maken.

Actief sinds 18 Maart 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 14907

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 27 Augustus 2016

Naar Rome

15 Juni 2015 - 24 Augustus 2015

Barcelona op de fiets

18 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: